Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Publicerat den






Okej, ni ser inte riktigt vad jag hade på mig i dag men jag antar att jag kan berätta detta för er!

» En kavaj från Nelly.com.
» Ett blommigt linne (väldigt uringat) som jag fick av Cajsa, från London!
» Svarta leggings från Gina Tricot
» Diadem från Nelly.com
» Halsband från Gina Tricot
» Armband från KappAhl

Inlägget får bli ett lite konstigt inlägg. Egentligen skulle jag skrivit om min klädsel under gårdagen men det hann jag inte. Betyder det att jag inte klarade av själva grejen "30 dagar 30 blogginlägg"? Skit också, i så fall.. På tal om "skit också" så ser jag på nedersta bilden att mina fiender har kommit fram. Jahaja se goddag då. Välkomna, älskade fräknar! INTE! JAG HATAR ER!!!! Så fort mitt ansikte får se solen så ploppar de där jäklarna fram som små virus lite varstans i mitt anlete. De gillar att samla sig i en klump också, sådär härligt och mysigt. Fast mitt på näsan, där är det faktiskt varken en fräkne eller en finne, det är ett rivsår från Julia!

I kväll har jag tagit mig ett fotbad! Unnade mig själv det. Skrubbade, filade och smörjde dem också! Nu sitter jag här med ett par mysiga tofflor och är så trött att ögonen svider. ;/

Jag tror att det betyder att jag ska sova nu!
Puss ♥



 Mirre en hundtoka bakom linsen

Fin du var, najs outfit. Varför inte gilla fräknar, det hade jag gärna haft =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Ni är såå söta och fina :)

Kram



URL: http://beylejd.blogg.se/


 tove [tuvi.se]

visst är det smidigt med fjärrutlösare :D



URL: http://tuvi.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?