Dag 15 – Mina drömmar och önskningar
Publicerat den

Egentligen skrev jag ju om det här i inlägget om Framtiden. Finns det mycket mer att skriva? Kan ju försöka lite i alla fall. Min högsta dröm just nu är att få mitt körkort, som jag kämpar med det! Min körlärare tyckte faktiskt att jag var ganska energisk i förrgår när jag gick ner och pluggade teori klockan 17:30 en fredagkväll.

Förutom körkortet så önskar jag att jag och min familj kommer att må bra och ha ett roligt liv. Slippa en massa sjukdomar och tråkigheter. Visst, någon gång händer det väl alla, men jag hoppas att vi kan slippa undan det allra värsta i alla fall.

Sedan önskar jag att jag kommer vara omringad av bra och snälla människor. Människor som jag inte stör mig på så förbannat hela tiden. Det är så jobbigt.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?