Dag 26 – Mina rädslor
Publicerat den

Jag är rädd för att Julia ska skada sig eller att något hemskt ska hända henne. Sedan är jag rädd för att mina djur ska dö. Jag har ingen rädsla för djur, men däremot kan jag tycka att en del djur är obehagliga [typ stora fiskar]. Fast jag är som sagt inte rädd för dem. :} Sedan kan jag faktiskt ibland bli lite rädd när jag tänker på hur små vi är här på jorden. Vad finns egentligen ute i rymden och på alla andra planeter och i alla andra solsystem? Dessutom är jag nog lite rädd för att det ska bli krig här i vårt avlånga land, det vill jag inte!

Sedan, det här låter nog konstigt: men jag är rädd för att alltid finnas. Tänk om jag alltid kommer att kunna tänka och att min själ alltid kommer att leva och fungera. Jag blir väldigt rädd bara vid tanken. I all evighet liksom... "/ Inget slut?



 sofia

Usch, det sista du nämner! får den tanken jag med ibland, att vi lixom alltid kommer att existera på nått sätt, allt kommer bara att fortsätta tills ja, all evighet, kanske tills jorden går under, o vad händer sen. Ne usch, läskigt att tänka så.. :/



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?