Det är bögarnas fel
Publicerat den

I dag kom mina kläder från Nelly.com och min fjärrutlösare från tvspelsweb.se. Snabba bud i Mellerud! Hårda kanske det ska vara, men äh! ;) Diademet har jag använt hela dagen och den gråa tröjan satt perfekt. Dock var kavajen inte riktigt lika uppskattad från min sida. Den var sjukt stor vid magen och riktigt stod ut! Inte så snyggt. Dessutom var mina armar för feta så att jag knappt fick in dem i ärmarna. Haha, jag gick som en pingvin! :')

Nåväl, den skickas tillbaka och jag tror faktiskt inte att jag kommer besvära mig med att köpa en ny i en större storlek. Själva formen var inte riktigt så som jag trodde.

Johan är här nu och sitter bakom mig och plinkar på gitarren. ♥ Vi sågs vid kiosken här i stan där han åt lite medan jag solade. Eller, jag solade och SEN åt han! Detaljer, detaljer.. ;) Det var andra dagen i rad som jag solade, och jag tycker att jag börjar bli lite mer färggrann!

Jag måste bara uttrycka min ilska över en sak här i bloggvärlden:
Det är det här med stavningen... En blogg blir 100 gånger mer seriös om den är rättstavad! Det fula är att när man sitter vid internet så behöver man inte stava fel, för är man osäker på ett ord så är det ju bara att slå upp det på typ, google! AAARGH! :P Nej men, det är störande när man ser stavfel, och SÄRSKILT särskrivning! [Jag är kanske inte felfri jag heller, men är det något ord som jag är osäker på så slår jag upp det. Fast ibland använder jag lite dialekt..]

Exempel på särskrivning:
LÅNG HÅRIG
HAND TVÄTTAS
RÖK FRITT
[Länk]

Jag har inget emot bögar, absolut inte, men den här videon gillar jag. Det var brorsan som visade den för mig! ↓:)




 Malin, mamma till Jamie!

Jag stör mig också som fan på folk som inte kan skriva! Speciellt när de inte använder punkt och komma, då läser jag bara snabbare och snabbare! :p



URL: http://mmylove.blogg.se/


 Jenny

Hej Melinda.



Jag undrar om du skulle vara inresserad av att kanske dra ihop en tjejgäng till en relax kväll som jag och min mentor skulle hålla i. Det går då ut på att vi kommer hem till dig om det skulle funka. Och ni får testa ansiktsmasker, och lite andra ansiktsprodukter. Bjuder även på örtdryck och bars.



Skulle detta vara något? :)



Mvh Jenny



URL: http://thebigfitnessfight.blogg.se/


 Malin, mamma till Jamie!

Ja, det är väldigt skönt med lite frisk luft :)

Ja, det hoppas jag med! Vi snorar alla tre här hemma! :p

haha, ja det blir väldigt kletigt :p haha.



Ja, man kan ju undra vart dem varit på sina svenska lektioner. Jag menar det är väl inte så svårt att i alla fall förstå att man ska använda punkt när en mening är slut :p Jätte irriterande! Tycker det förstör en hel blogg när man inte kan skriva ordentligt :p



URL: http://mmylove.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?