My beautiful Saturday
Publicerat den

Okej, många inlägg i kväll. Men jag har ju inte uppdaterat er på hela dagen!
Grejen är att jag inte har varit hemma på hela dagen, utan har befunnit mig i Skövde tillsammans med min mor! Vi har varit på relaxen på Skövde Arena {japp, där som jag var med Johan i höstas} och det var alldeles underbart skönt! Älskar stället! Man blir så avkopplad att man nästan somnar. Helt sjukt vad slö man blir efteråt. Fast skönt slö! Jag var givetvis tvungen att ta en sväng förbi vattenrutschkanorna igen och åka ett par gånger. Det kommer jag aldrig att växa ifrån [♥]. Jag vet inte riktigt vad det är som är så härligt med fart & fläkt, men jag har helt enkelt alltid gillat det! Den här gången åkte jag dock inte Turbo... fick ju så jäkla ont mellan benen förra gången, hahaha. Det var SÅ inte värt det! ;}

Efter relaxen gick vi in mot stan och åt på Gräddhyllan. Där tog vi kycklingfilé med råstekt potatis och kantarellsås. Inte illa, mina damer & kanske herrar! En hel jädra kyckling fick man på tallriken i stort sett, så mätt, det blev man garanterat! Det var lite läskigt på restaurangen eftersom jag satt ensam vid bordet när mamma var framme vid kassan och beställde {det var sjukt mycket folk och vi ville inte att någon skulle ta vårt bord, därför satt jag kvar}. Mitt emot mig satt i alla fall 2 äldre män och viskade och stirrade på mig. Blä! Hatar när man inte vet vad de säger. Till råga på allt så var det ju inte svenska ord heller.. På grund av, antagligen, för mycket film så ser jag framför mig hur det springer fram en massa beväpnade män och skjuter sönder och samman alla. Ser hur paniken växer fram ur folket och hur allting bara förstörs. Som tur var så hände inget av detta.. Det enda av vikt i så fall var väl att det tjöt ur larmen till affärerna ett par gånger. Men det är jag van vid.. tjuv som jag är! ;} Jag har nog stulit grejer för säkert en miljon, skulle jag tro. Ni vet, sådana där vardagliga saker som man tycker att man behöver. Lite kläder, lite parfymer, lite smink, lite knivar, lite mobiltelefoner, lite högtalare, lite datorer, lite krut och lite lastbilar. ;} Skämt åsido... Å sido...

Nu lämnar vi det!
Känner att jag har en massa play-dohlera kvar på händerna så jag gör nog rätt i att tvätta dem!
Någonting som jag bara måste dela med mig av är att jag i kväll lyckades få lillan att somna med hjälp att att jag sjöng på isländska! Då fanns det 2 problem; 1: jag kan inte sjunga. 2: jag kan inte isländska. Men hon somnade i alla fall. ♥

Puss






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?