Råsa, råsa, råsa
Publicerat den

Hittade en masas fint i HM-katalogen som trillade ner i brevlådan för ett par dagar sedan. Hittade en massa fina blåa saker som jag tänkte beställa hem omgående. Men vad hände? Köpte allt i rosa istället. Kom på mig själv med att nya påslakan till sängen var onödigt eftersom jag redan har flera stycken, blåa kuddfodral var onödigt eftersom jag inte hade några kuddar till fodralen osv. Men visst är sakerna ovan helt fantastiska? Kände att Julia behövde utöka sin garderov ytterligare genom att köpa henne 3 nya plagg, alla i storlek 80. 80 är numera en perfekt storlek till henne, hoppas att hon kan ha det länge! Det rosa kuddfodralet var dock ett perfekt köp. Har en sådan kudde fast grön nu, men det blir nog roligare med lite rosa!

Har en bra och en dålig nyhet, vilken ska vi börja med?
Den bra börjar vi med!
Jag VANN tävlingen om ett Libero-set på Patricias blogg, tack så hemskt mycket! Helt perfekta grejer till min lilla stumpa!

Nu till den dåliga nyheten:
Julia har gått och blivit sjuk! :( Hon hostar och hostar och hostar. Näsan rinner och hon hostar så mycket att hon spyr upp slem! Önskar att jag kunde ta det jobbiga åt henne så att hon slipper det!! Jag hör henne emellanåt ligga och hosta inne i rummet där hon sover. Mitt lilla hjärta.. Jag hoppas verkligen att hon klarar natten så att vi slipper vara uppe. Snälla Gud eller någon annan högre makt, gör så att mitt lilla hjärta blir frisk!!

ps. jag vet att rosa stavas med o.



 hanna

Tack.. Näe de e inge vidare att vara sjuk :(



Näe, tänkte maila dig om det.. Har inte fått något mail från dom? Eller skulle jag bara beställa och så eller hur funkade det? ;)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?