Äntligen färdigt!
Publicerat den

Jag tror att provet gick bra. Det var 6 frågor och det tog mig ca 3 timmar med lite pauser emellanåt. Det borde absolut bli godkänt för jag svarade på alla frågor, rätt så ordentligt också, och jag skrev minst 1000 ord som var kriteriet för att bli godkänd. 6 sidor blev det och över 2000 ord! Inte illa pinkat va? :}

Enligt mig borde jag få VG i kursen... :P Det är vad jag förtjänar! Vet ni vad som hände förresten? Min lärare gick på semester mitt i alltihop. ;O Jag råkade se att namnet på min lärare var utbytt till ett kvinnligt namn. Jahaaa.. tänkte jag? Vad nu då? Ska en helt ny människa komma här och bestämma? Jag visste inte vem jag skulle maila in provet till, så jag mailade både den gamla och den nya. Fick senare svar av den nya, men som inte var den nya, att min gamla lärare tagit semester och att jag nu hade ytterligare en ny kvinna som lärare. Jobbigt det där, sista dagen och allt. Men det skiiiiiiiiiiter jag i för nu har jag sommarlov! :D Hoppas jag, om jag slipper komplettera.. Den 15 augusti sätter nästa kurs igång! Det ser jag fram emot! :D

Bild från midsommarafton!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?