Bebis utan hår
Publicerat den

Haha, jag måste bara skriva en sak som jag och Johan diskuterade tidigare i dag. Han var nämligen här och tog hand om Julia medan jag gjorde mina prov. Vi kom in på huruvida Julia nu är en bebis eller ett barn? Jag påstod att hon nu var ett barn, i alla fall mer än vad hon är en bebis. För bebisar går väl inte? Eller? Haha, vet ni vad han kom med för argument då? ;} Att hon är en bebis fram tills det att hon får mer hår! Men då kom jag istället med: hon kanske blir ett barn när hon börjar prata? Det höll han i och för sig med om. ;}

Vems sida står ni på, gott folk? Hår eller snack?
Allas åsikter är välkomna! ;}




 Tove gravid v.28★

hehe okej, skönt o höra :) svårt det där med bebis eller barn, men jag tycker nog att när man är över ett år är man mer ett barn, kanske när spädbarnstiden är över, fast när är det? :)



URL: http://nevani.blogg.se/


 Hanna

Min kompis barn fick inte hår förren strax innan hennes 2års dag. Var hon en bebis fram till dess? Nepp! ;)

Tove pratar på sitt vis, hela tiden. Hon går inte, nu i helgen började hon krypa på vanligt hederligt vis ;) Innan var det ju hasande på mage som gällde :P

Jag tycker inte att Tove är en bebis längre. När dom har egen vilja och tar sig fram, så är det inte någon bebis längre.. Eller det är ju så svårt att dra en gräns för alla!



Men en bebis, bara ligger där. Gör inget och bara ligger still, precis som du la ner "det"..



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?