DAISY
Publicerat den

Inte en sekund för sent! Äntligen har jag börjat fota i RAW. Vilka möjligheter, wow säger jag bara. Jag har fotat i det innan {när jag använder D700:n}, men inte när jag har 200:n. Men nu jädrar! I like it. För övrigt kom jag just på att namnet Daisy faller mig i smaken. Jag vet flera hundar som har burit namnet, men jag tror allt att det skulle passa en liten tjej också! Om Julia får en lillasyster nångång så kanske.. ;} Julia & Daisy? Eller nja? Äh, haha, vi får se vad det blir.. Ambivalent? Lite!

{I bakgrunden på bilden ser ni vårt kylskåp med diverse papper och magneter på, och Julias matstol från IKEA. Det blev lite hastigt taget bara, men jag gillar den ändå. Perfektion behöver inte alltid betyda perfekt!}



 Jouline

Fin parfymflaska :) Daisy vet jag ett par hundar som heter men visst kan det passa på en liten tös också :) Min hund heter Tindra och för ett par dagar sedan träffade jag en liten tjej som hette Tindra, kändes lite konstigt först men så himla sött namn på en sådan liten söt tjej :)



URL: http://stylebyjouline.blogg.se/


 Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Har också funderat länge på att fota i RAW. Men har hört att man behöver ett speciellt program för att redigera då eller hur är det? :]



URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?