Jo tack!
Publicerat den

Nu är alla mina närvarouppgifter gjorda och jag har haft 100 % rätt på allihop! Det är verkligen jätteenkelt, 2 frågor varje vecka med 4 svarsalternativ. Återigen måste jag rekommendera att läsa in ämnen såhär som jag gör. Det kan verkligen inte bli bättre. Allting via datorn men man får även ringa sin lärare om man behöver eller vill det. Det har jag dock inte gjort, utan endast mailat.. Han bor nämligen i Umeå och jag är rädd att jag inte kommer att förstå hans dialekt. xD I går läste jag igenom min bok lite, men det känns faktiskt som att jag kan det mesta. I alla fall så känner jag till det. Jag trooor att proven kommer gå bra på fredag. I alla fall delprovet för det var ju så sjukt enkelt förra gången. Även där en massa svarsalternativ, men istället för 2 frågor så var det 30 st, om jag inte missminner mig! Det är det teoretiska provet jag är livrädd för. 6 timmar har jag på mig att skriva det.. Hoppas inte att det är en massa frågor om att jag ska skriva exempel på sjukdomar och lösningar, det kan jag inte.. ;S

Just det! Jag sitter och väntar på att få tillbaka en rättad insändningsuppgift. Lärarna brukar alltid rätta det man skickat in innan det är dags för en annan inlämning eller ett prov. Skynda dig på nu, lärare! :} Är nyfiken!



 FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P



URL: http://flizanlizan.blogg.se/


 Mia

Lycka till nu sötnos.. Kommer gå jääättebra!!



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?