Kärt barn har många namn
Publicerat den


Jag kan ibland {ofta, varje dag} sakna den tiden då Julia var lätt att fånga på bild. Minns ni hur många vackra bilder jag har på henne? Alltid ett lyckligt leende som kunde göra en hel dag! Här, till exempel. {Kika kärna i kategorin "Bilder och filmer" så ser ni massa söta bilder på henne!} Gudars var hon har vuxit, det är helt galet. På tal om galet så är det just vad jag kallar Julia nu. Eller galning, rättare sagt. Jag tycker att det är så sjukt sött. Min lilla galning. Hon är verkligen galen, när hon slänger sig utför stup {trappor} och verkligen räknar med att klara sig, när hon skitar ner sig så att hela hon är kladdig, eller när hon går runt och tjoar som en tok!

Jag vet inte riktigt vart jag får alla namn ifrån, men de bara dyker upp. Kärt barn har många namn, visst är det så? :} Bino Pingvino brukar jag kalla henne också. Haha! Eller Bino Clementino. Men ser hon inte ut som en Bino? :D {Bino kom från Mini, som sedan blev Bini, för att sedan bli Bino.}

Som ni ser på nedersta bilden så vet hon inte riktigt vad hon tycker om alla smeknamn.. ;}



 Linn

SV: Gör det, dom är supersköna & storlekarna är normala! :) Ta 39 om du har 39 :)



URL: http://linnlowes.com


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Men guud så söt :)



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?