Lite sent..
Publicerat den



Äntligen! ♥ Förlåt för min frånvaro men mycket har hänt. Bland annat har jag gått ner i vikt så att jag numera enligt BMI räknas som normalviktig, och sedan så har jag tagit ytterligare ett hål i örat. Snyggt va? :} I tragus. Det kan jag varmt rekommendera om ni ogillar smärta. Det kändes inte när det gjordes, och det kändes inte i efterhand. När jag tog de "vanliga" hålen i öronen eller vad man ska säga, då tyckte jag att det sved ett bra tag efteråt, men det här är inte ens ömt! Vill nästan ta ett hål i andra örat också! Blir så glad när jag ser hur fint det är, hehe. ;}



 Melinda - Mamma till Maja ♥

Vill också ta hål där, när man nu får tid med det ;P



URL: http://melindawingren.blogg.se/


 Tove bf 3 okt <3

Blev jättefint! :) Äsch det är ju olika hur mycket man går upp men då min barnmorska sa att man helst inte ska gå upp mer än 12kilo så hoppas jag hålla mig där! Vill absolut inte gå upp till så mycket som 20!!! men binder man massvis med vatten så är det ju inget att göra åt, det är ju trots allt bara vatten isåfall och inget fett ;)



URL: http://nevani.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?