Lite uppdatering!
Publicerat den

♥ Tvåla in sig själv! Jo minsann! Hon står nästan alltid upp i sin badbalja och nu har hon även börjat tvåla in sin lilla mage alldeles själv. Tvåla tvåla tvåla, så duktigt! :}
♥ Tungan ut och tungan in, bläbläbläblä. Haha, så låter det nästan hela dagarna. Fast ändå inte riktigt ord, utan mer att det blåser från hennes mun.
♥ Upptäckt sina ögonfransar! Ständigt med ett finger i det vänstra ögat petar hon på sina ögonfransar.
♥ Ord som nä-he, ja-ha, med betoning på det första ordet har börjat komma. Dessutom enormt starka skrik som gör att jag får lock för öronen! Fast med skrik menar jag inte att hon är ledsen, utan mer som glädjetjut! Tjut kanske är ett bättre ord för det än skrik, men ni fattar. :D

.. lite uppdatering om lillans utveckling! :}

Mor & Dotter, en ganska oförberedd bild. Men sådant är alltid kul!



 Elias mamma

Tack så jätte mycket, jag gjorde min hos tattoo Ola som öppnat eget, han har sin studio mitt emot hem och hobby i skövde :) - drop in på fredagar - skit duktiga är dom där :)



URL: http://callmesuperman.blogspot.com


 Marie

Sedärja så duktig hon är, hehe. KAN SJÄLV med andra ord =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?