Ombytta roller
Publicerat den

Nu är det ombytta roller här hemma. Nu finns det inget som heter att "mamma matar" längre. Nu är det "mata mamma" som gäller. En sked med en ordentlig klick mat på, rätt in i mammas mun. ^^ Inte riktigt vad jag tänkt mig från början. Och är det inte "mata mamma", så är det "smörja in benen med banan" {hon måste ha inspirerats av min sololja!} eller "öh, har jag något mellan tänderna eller?". Hahaha guuud, att jag orkar! Jag har ett barn som är busigare än busigast och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med henne! Det gäller väl att pusta ut och ta några djupa andetag antar jag. Förut när jag matade henne {well, försökte} så brast jag ut i ett HEEELVETEEE när hon slog bort skeden så att allt hamnade på golvet/kläderna. Hon reagerade inte ens. :P Det känns lovande! Jag som hade så fina tankar om att hon skulle bli ett så lugnt och väluppfostrat litet barn. Det blir aldrig som man tänkt sig!

Men jag ger inte upp! Hon ska lära sig vad som är rätt och fel! Tålamod och åter tålamod, förmodar jag! ♥



 Melinda - Mamma till Maja ♥

Hahaha, vilken liten kladdfia :)



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?