Reebok RUNTONE
Publicerat den

Okej, det sved liite i plånboken, men jag är verkligen i behov av ett par ordentliga träningsskor. Dessa blev det ↓ Var inne på Team Sportia här i stan tidigare i dag och såg ett par jättesnygga som jag provade. Tyvärr fanns inte den snygga färgen {rosa!!} i min storlek, men jag testade en svart i större storlek som passade ypperligt. Tänkte att vatusan, jag beställer väl skorna på nätet då, nu vet jag i alla fall min storlek! Hittade tyvärr inte just de skorna med stort D, men det gjorde ingenting för de var så hiskeligt dyra. ^^ De här kostade bara 700! Eller ja, 652! Nu ska jag bara skaffa gymkort också!

{Bilder från hemsidan.}



 Emelie Stj

Skaffa gymkort i hjo eller på feelgood i skövde så kan vi träna ihop. Fördelen med feelgood i skövde är att det kostar 200 spänn i månaden och då får du träna i skövde, tibro, hjo, whatever.. Skitbra! Då kan man träna vart man än befinner sig! har haft massa användning för det! :) men om hjokortet är billigare förstår jag att du tar det iochmed att du bor i hjo! Men vi borde gymma tillsammans! :D



URL:


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Härligt med ett par riktiga skor!



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?