Seans
Publicerat den

Hejsan mina vänner :}

Jag har varit väldigt frånvarande de senaste dagarna, men det är så mycket att stå i! ;} I dag var jag bland annat på seans! Oerhört spännande och gudars vad nervös jag var innan. Jag gick där för mig själv och funderade på varför jag var så nervös. Hade jag något att vara nervös för? Kanske inte, men det pirrade ordentligt i magen {nästan lika mycket som innan jag skulle köra upp!} men jag gillar den känslan. Den kommer inte ofta när man är mammaledig och dagarna i stort sett ser likadana ut, utan några större äventyr. ;}

Vi var ett gäng tjejer där och jag trodde aldrig att någon ande skulle komma till mig, men jag är 90 % säker på att det var mina släktingar som kom och hälsade på en stund. Allt stämde inte in som mediumet berättade, men som sagt, 90 % stämde! Oerhört häftigt, och som ni vet så älskar jag allt som har med andar och övernaturligt att göra, så det här var riktigt kul. Tack Patricia, för att du frågade mig! :D Väldigt roligt att höra vad mina släktingar hade att säga till mig! Till exempel att jag ska jobba med att vårda människor! Tror ni inte att jag direkt kopplade det till sjuksköterska/barnmorska då eller? :D

Ni får tycka att jag är korkad om ni vill det, men det är faktiskt riktigt spännande! Tyvärr är det nog alltför många som är rädda för det!

På tal om något helt annat så ska jag på bio i morrn! Finally! Med fina Emelie. Vi ska titta på Harry Potter, så klart! Den får jag bara inte missa. Notering till mig själv: drick ingenting innan. Sist jag var på bio var jag tvungen att springa iväg och kissa TRE gånger!! Det var ett tag sedan jag såg första delen {december tror jag!} så jag tänkte sätta mig i sängen och kika på den nu igen. Eller lite av den i alla fall, är så sjukt trött och har haft huvudvärk sedan seansen!

God natt fina ni, ha en bra söndagskväll! :}







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?