Tjockt!
Publicerat den

I går tvättade jag håret med SYOSS och somnade med lite lätt blött hår. I dag har det varit uppsatt och när jag nyss släppte ut det var ingen gladare än jag. Eller? Det är så otroligt tjockt. Vart kom alla hårstrån ifrån? Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det håret som jag håller i längst ut får ni inte tro är ett ynka hårstå, det är väldigt många. Jösses, säger jag bara. Har ni testat SYOSS? Jag köpte det på Coop förra veckan för en billig penning. Testade det för första gången i går. Det blir nästan som klister när man lägger det i håret. Jag blev lite rädd, men det gick att skölja ur lätt så det var ingen fara. Men det kan kanske vara bra att veta! ;) Bra tips till er med tunt hår! {Okej nu skrev jag tunt med 2 n. AAAAAAAAH!!!! Tur att jag blev rättad innan jag publicerar. Fyfan vad pinsamt. Förlåt!}



 Wilja, mamma till Jamie!

vilket syoss är det du använt? För jag köpte ett och det var skit kasst och håret blev fett av det :p



URL: http://mmylove.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?