Vill ni ha en bloggdesign?
Publicerat den

God morrn! :}

Sovit gott? Det har jag gjort i alla fall! Känner mig lite bättre i dag, men det kan vara för att jag nyss tog en Ipren. Jag älskar tabletter som fungerar. Jag tror faktiskt att Ipren alltid har hjälpt mig, alltid fått mig att må bättre. Mycket effektivare än alvedon.

Julia sover efter att ha varit ute på äventyr med sin morfar och jag har precis städat vårt rum. Ujujuj, vi har verkligen saker överallt - fast de syns inte nu! ;} Under min säng, under hennes säng, i byråer och i tre garderober. Tänk vilket utrymme vi kommer ha sen när vi flyttar! :}

Sitter och funderar lite på om jag ska fira mitt avslut i kursen Socialpsykiatri genom att lotta ut en bloggdesign? Skulle ni vilja det? Jag avslutar kursen på fredag, och om allt går som planerat så klarar jag proven då och är därmed färdig efter dem.. Hoppas hoppas!!

Hehe, ser ni min lilla leverfläck precis under ögat? Jag var inne på sjukhuset för ett par år sedan för att ta bort den, men det slutade med att läkarna övertalade mig att inte göra det. Skulle jag ta bort den skulle ögat istället dras lite nedåt där den nu sitter, och då skulle hela jag se sned ut. ^^ Nu har jag lärt mig att leva med den. Herregud, så stor är den ju inte. Eller tänker ni mycket på den? Säg nej!!! ;}







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?