80 cm?
Publicerat den

Julia är alldeles galen i rutschkanor nu för tiden och slänger sig gärna ner, åkandes på mage. En riktig våghals, det är vad hon är! Klänningen är min gamla, jag har till och med ett kort där jag har den på mig. Dock var jag 2 år, för klänningen är i strl 90 någonting. Jag tycker inte att Julia är så stor, men hon är nog allt bra stor för sin ålder ändå! Vad kan hon vara nu? 80 cm lång kanske? Är det långt? Det kanske det inte är. Normalt!? Jag har inte så mycket att skryta över, haha. Jag var betyyydligt sämre än Julia på allt när jag var liten. Gick ju inte förrän vid hela 14 månader {vilket Julia är om 1 månad!} och var inte alls lika söt. Dock hade jag mer hår, hihi! ;} {Om man ska jämföra!}



 Sara - Mamma till Alwin

Jag tror att Julia är ungefär lika gammal som min Alwin (född 6 maj-10). Han är 87 cm, så det är nog inte omöjligt att hon är 80 :)



URL:


 Melinda - mamma till Julia

Sara: ja då är de ju nästan exakt lika gamla! :) Nej, jag tycker inte att Julia är så överdrivet lång, det var kanske jag som var kort när jag var liten ;)



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?