Det går bra nu
Publicerat den

Mitt liv flyter på skulle man kunna säga. Trots diverse sjukdomar hit & dit så fungerar det väldigt bra ändå. Det är ingenting som jag inte kan kontrollera. Jag gjorde mitt första {av två} delprov i dag och det var så jädra enkelt! :} Jag gillar när det är enkelt, jag vill att mitt liv ska vara enkelt! 15 frågor med 4 alternativ till varje fråga, gick på 10 minuter! Jag trodde att jag skulle behöva sitta i flera timmar och skriva ner fakta, diskutera, analysera och så vidare. Men det slapp jag! Hur som helst, min lärare {som för övrigt verkar lika slapp som jag.. xD} skickade i dag en omdömesrapport om min förra inlämning. VG+ var resultatet = jippi! :D Han är så rolig i sitt skrivsätt. Använder ord som avföra, till exempel! Sötnosen.

Nu har jag 1 inlämning, 1 delprov och ett teoretiskt prov kvar. Sedan är jag 100 poäng rikare i mitt betyg! Hoppas att det går vägen bara..






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?