Första barnkalaset
Publicerat den

V i l k e n  v ä r m e !

Jiisus krajst vilken värme det har varit i dag. Inte ett moln så långt ögat kan nå, och inte en droppe vind (?). Skönt, men varmt! Jag har inte bränt mig, men jag känner att solen har tagit. Det gillas! I förmiddags kom Malin och Ida förbi med sina barn, och det badades och fikades. Vi sa det att här behövs inga dyra leksaker inte, det duger gott med en stor vattenkanna, lite hinkar och små skruvar. ^^ Varför bemöda sig med att köpa dyra leksaker, va? ;}

Bildregn

Efter kalaset gick jag och Julia en promenad med Johan, och Julia {och jag} fick en festis! Det tyckte hon var mumsigt och låg och drack alldeles själv i vagnen. Namnam! Ser så gött ut när hon ligger där med sina små fossingar i vädret! Tänk om man hade det så bra..

Efter knappt någon sömn under dagen nu så hoppas jag på en sovmorgon i morgon! Ska inte hoppas för mycket, det är jag medveten om, men vad är det man säger? Hoppet är det sista som överger en? ;}

Just det! Värt att nämnas är att i dag har Julia klättrat som en tok! Upp på stolar, i sängen, i soffan, på staketet.. you name it. Allt kan klättras på!

Hoppas att ni haft en fin dag i värmen!
Puss & kram



 Marie - En sprallboll

Jättefint väder har det varit, men lite för pustigt emellanåt också =D



Hoppas att ni får en lika härlig dag idag, fina bilder

Söt hon är

kramar, hon ser btw alltid glad ut på kort, så rart



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?