Jobberbjudande
Publicerat den

Ring - Gina Tricot

Usch vad sur jag blev när jag var inne på Gina. Jag och Julia var där själva {utan typ mamma eller nån kompis}, och det mina vänner - det rekommenderar jag er inte. Hon ska ju självklart inte sitta i vagnen utan springa omkring och pilla på allting. Gärna alla smycken och underkläder. Då hon gick omkring och småsjöng lite som hon gärna gör, så går det förbi en kärring och utbrister: Jösses.. Ett sånt där riktigt klagande "jösses" som att jag inte kan hålla koll på mitt barn. Okej, det kan jag kanske inte så bra heller när man samtidigt ska släpa fram en stor vagn mellan alla hyllor, men hon förstörde ju ändå ingenting.

Inte så farligt kanske, men ett sånt där lite klagande ord kan ändå förstöra ögonblicket eller kanske till och med dagen. Då känner man sig värdelös för att ens barn vill springa omkring och inte sitta still i vagnen. Men hey - bättre att hon rör på sig och utvecklas än att hon sitter tyst i sin vagn och varken rör sig eller pratar. Hur lyckligt är ens barn då? Sen är det klart att barnen inte ska få springa omkring och vara stökiga och förstöra i affärerna, men det gjorde hon ju inte.

Så, då fick jag ur mig det! ;} För övrigt så har Julia fått två jobberbjudanden! Ett på Brothers och ett på Vero Moda. Som butiksbiträde för att hon är så söt och charmar kunderna. Tjejerna som jobbade där trodde att om hon charmar kunderna riktigt ordentligt så köper de mer! ;}



 Marie

Ja det ska då alltid gnällas och sådant, sedan visst det kan ju alltid reta ngn, men man behöver inte visa det. Sitsen blir ju inte bättre för det



Ah, klart att hon charmerar=D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Beatrice, mamma till Devin & Lili ♥

Hahaha, det är bra Julia, det ska börjas i tid ;)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?