Må bra inombords!
Publicerat den

Nu skulle jag egentligen ha klippt gräset, men jag kan inte med! Känns så dumt att veva igång gräsklipparen vid 21 en vardagkväll. Jag menar, vissa kanske sover {barn} och inte vill man bli störd av en bullrande gräsklippare nu när man krupit upp i soffan och äntligen får lite vila? Näe, jag tycker att alldeles för många som bor såhär i villaområden tar alltför lite hänsyn till de i husen intill. Alltid ska det spikas, borras, sågas och klippas. Alltid är det något som ska renoveras, aldrig kan folk vara nöjda. ^^ Hoppas att jag aldrig blir en sån människa! Kan det vara så att vissa människor inte får någon ro i kroppen om inte allting runt omkring dem är perfekt? Jag tror nog det. Då borde de jobba på att må bra inombords först, innan de irrar omkring. Det är min åsikt!



 S A N N A S . R U M

Mycket fint (:



URL: http://sannasrum.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?