Motionerat!
Publicerat den

Då har man varit lite nyttig i dag också! Sprang/gick ca 4 km uppe i Högaliden förut och det var välbehövligt. Känns som att jag rör på mig jämt och ständigt, men tydligen inte tillräckligt mycket för att ha en riktigt bra kondition.

Nu ska jag försöka komma nån vart med min tredje insändningsuppgift - den sista! Socialpsykiatri läser jag, för er som missat det! :} Jag rekommenderar starkt att plugga på distans när det gäller komvux, allting är så bra upplagt! Jag ser exakt vad jag ska läsa och hur mycket jag ska göra varje dag. Om jag gör det är ju en annan femma, hehe, men jag försöker så gott jag kan! ;}

För övrigt så älskar jag att det går så lätt att lägga Julia nu! Har fått henne att somna 3 gånger i dag, alla gånger har gått på mindre än 5 min! Kan vara att hon är sjuk och är ovanligt trött i och för sig, men jag hoppas att det går lika bra i fortsättningen! Är ni nyfikna på min dundermetod? ;)







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?