Onsdagssnack
Publicerat den

Det är ju jättefint väder i dag! Jag som hört att det skulle vara regn och rusk. Inte då! Det kommer säkert i morgon istället då det är marknad här i stan.. ;}

Min nya mobil har kommit och den är finfin. Att förstå sig på den är en annan femma, men annars så! ;} Min bror var nere och hämtade den på ICA, han fick mitt leg och det funkade! Skönt, då slapp jag åka ner.

Går i dag klädd i den virkade klänningen som jag beställde för ett tag sedan, och kortkorta byxor. Så pass korta att det inte syns att jag har byxor. Lite pinsamt kanske, men oerhört skönt i värmen!

Vad gör jag inne? Nu ska jag ut och sola! :D
Pusspuss




 Hanna

Vad för marknad? ;)

Härligt varmt väder :) Hoppas regnet och åskan som kom igår kväll var det dom "lovade" idag ! :)



Kram



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Hanna

Okej, vart befinner sig marknaden då? För torget är ju bokstavligt talat helt upp och ner vänt! ;) Haha



Jag kollade på www.klart.se och imorgon klockan 14 ska de vara en STOR sol och 20 grader i hjo ;)



Nä, men precis.. Lagom är bäst :P Och tänka får man ju ! :) Din blogg, dina tankar! De som inte kan ta de behöver ju inte läsa.

Så ser jag på de i alla fall. I min blogg :P



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Sophie mamma till Nellie

Ååh kul med ny mobil :)

JAg väntar på min nya nu. Hoppas verkligen inte att det tar fööör lång tid!

Snygg bild!! Snygging där! ;)

Kram!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?