Svar på kommentar
Publicerat den

"Och där slutade jag följa denna bloggen. Jag hoppas att du inte är seriös, för din egen skull."

Anonym {självklart} kommentar till det här inlägget.

Jag vet inte ens varför jag svarar på den, personen i fråga läser ju ändå inte det här. xD Men, jag måste bara säga: jag var väl inte sådär överseriös direkt!? "Jag vet, det låter sjukt. Men jag delar bara med mig av mina tankar. När jag fått alla mina barn och är nöjd och glad, då jefflar! :}" Sådär avslutade jag inlägget, alltså att jag delade med mig av mina tankar, det kan man väl ändå få göra utan att starta krig? Det är ju ändå min blogg. Man kan väl tänka på något utan att behöva tycka det? :}

Sedan ska man inte tro på allt man läser, vissa saker får man ta med en skopa salt! :} Men det vet ni ju redan! Sedan var det ju lite roligt eftersom det satte fart på er! Lite kommentarer är aldrig dumt :}





 Beatrice, mamma till Devin och Lili ♥

Jag håller med dig, gillar ni inte det ni läser - skit då i att läsa, eller gå vidare till nästa inlägg ^^



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Tove

haha, kanske inte var sådär jättesmart skrivet?



URL: http://rabbitsfoot.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?