Beautiful blogger award
Publicerat den

Titta vad jag fick av Mia! Tusen tack

Nu är det meningen att jag ska skriva 5 saker om mig själv, så här kommer det

Jag vann en cykeltävling i min klass när jag var 10 :')

Jag har hoppat ner för ett vattenfall i svinkallt vatten i Spanien.

Jag har fotat kronprisessan Victoria och Daniel när de var i min stad.

Som projektarbete i skolan gjorde jag en receptbok. Resultat = MVG {tack vare Anton & Emelie också!}

Jag ritade av hur alla sladdar satt i tv:n när jag var liten eftersom pappa alltid drog ur någon sladd. Han tyckte nämligen att jag satt och tittade på tok för mycket!

Jag utmanar Sophie, Sanna, Beatrice och Malin :}



 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Tusen tack! Vad gullig du är! ♥



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?