Deppig
Publicerat den

Torr dag. Julia har dränerat min dag fullständigt. Hon har knappt sovit en blund och har haft 38 graders feber. Febern har inte märkts av, kan jag säga. Fullt ös - medvetslös. Det var vad jag höll på att bli också. Så förbannad. Alltid ska hon ramla, alltid ska hon förstöra saker. Kan hon inte bara växa upp, lära sig gå och framför allt skaffa sig en någorlunda balans! Jag var tvungen att lägga mig i sängen ett tag bara för att samla energi så att jag över huvudtaget kunde stå upp. Jag har 1 barn och jag är nästan död. Jag är ju tamejfan kass. Tänk de som har 10, fast då å andra sidan så leker barnen med varandra och kräver kanske inte 100 % uppmärksamhet från mamma.

Jag blir så djupt deprimerad sådana här dagar. Ingen frisk luft och ingen aktivitet.
Stor näsa har jag också, jag bjuder på det.



 Mirre

krya på dig

kraaamar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?