Det händer alla, det vet ju alla
Publicerat den

Nu blir det att hoppa ner i snarkebingen!
Känner mig helt trött efter allt designande och jag pallar bara inte mer padding och margin nu, det vill sig aldrig ändå! "/

Men, innan jag lägger mig för att sova så ska jag lägga mig för att läsa! Tidigare i dag var vi på biblioteket eftersom vi hade en föräldraträff där. Bibliotekarien gav barnen en bok och pratade lite om ditten & datten {hatar uttrycket såg jag nu!}. Väl där så lånade jag med mig några böcker hem också, och en av de böckerna tänkte jag läsa nu! Hemligheter av Barbro Lindgren. Det är tre böcker och de läste jag när jag var liten! Jättehemligt, Världshemligt och Bladen brinner, heter böckerna. Fast nu är det en tre i en-bok! Undrar om jag kommer tycka lite mycket om de nu? Efter alla dessa år.. ;)

Jag är nästan lite lipig känner jag. Idyllen Hjo är inte alltid en idyll. Folk föds och folk dör.. :/

Godnatt, och ta hand om varandra. Man vet aldrig när vi försvinner.



 Mirre

haha lyckades luska reda på din testblogg =D, bara skrev design ef, superfiiin ser den ut att vara och bli



kraamar



Publicera ej



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?