Det skulle vara underbart att komma bort!
Publicerat den

Åh, jag har något roligt på gång. Jag blir alldeles pirrig i kroppen när jag tänker på det. Tanken på att få komma härifrån! Det finns så mycket här i staden som jag har börjat ogilla. Jag behöver komma bort ett tag och samla mig lite, så kanske det kan bli bra sen igen. Men mer säger jag inte just nu..

Om vi ska vara lite positiva också så har den här dagen varit som en vårdag! I morse var det tråkigt och kallt, men ju mer klockan tickade, desto mer sprack det upp och solen kom fram och värmde. Nelly fick komma ut ur garaget och hon satt och solade en stund, likaså jag och Julia. Härligt med vår! Det var nästan 4 plusgrader = varmt! Men man får inte låta sig luras. Julia var påpälsad i alla fall!

Nu i kväll har jag solat solarium igen. Det var ett tag sedan och jag blev ju faktiskt riktigt brun ett tag där. Men jag tror inte att jag orkar kämpa lika mycket nu. Mycket pengar för en bränna som håller en vecka. Inte särskilt skoj egentligen.

Glöm inte tävlingen om glassarna för all del! :} Länk finns i menyn!
puss


Precis i min smak!




 Sophie mamma till Nellie

Känner igen dendär känslan att mna vill komma bort ett tag.



Solen är så otroligt härlig när den kommer fram!

Man njuter verklligen!

Jag solade solarium för några år sedan. men orkar inte hålla igång liksom. jag lyckas ändå bli så pass brun på sommaren så det håller ett bra tag :) solar så fort det blir varma vårdagar :D längtar!

Gud så söt bild! kram på er!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Mirre en daltoka

Hehe vilken härlig bild. ja ibland kan det vara skönt att bara komma bort från det man hela tiden kör på med. Så en liten minitripp ngnstanns behöver ju inte vara långt.



Skönt med färg det ger en energi. Jag är lite feg att sola solarium bara =D

kramar



URL: http://[email protected]





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?