Drowning in your sweat 'til I drench my clothes
Publicerat den

Jag har inte varit såhär svettig sedan... sedan jag vet inte när! Senaste gången jag dansade zumba antar jag. Den senaste timmen har jag och Julia dansat oss riktigt svettiga och jag älskar det! Roligt är det också, som fan! Jag dansar omkring som en dåre på mattan här inne i datarummet, bara hoppas på att ingen granne ser det! Fast egentligen.. vad spelar det för roll? ;} Det är roligt att dansa!! Jag bjuder på det.

En annan gång påpekade jag att jag bor på Sveriges mest trafikerade gata. Jag står fast vid det fortfarande. Under loppet av 2 minuter så hann samma bil åka - och komma tillbaka! Vad tusan hinner man göra då? Ta sig nerför gatan och upp igen, typ. Näe. Inte det att jag sitter här inne och spionerar på vad mina grannar gör. Men varje gång jag tittar ut genom fönstren så åker det iväg en bil - i rasande fart! Lite komiskt, faktiskt!

Nu ska jag duscha! Svetten rinner {håller på att torka in, blääsch!}
Puss och kram






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?