Ett tips i veckan?
Publicerat den

Förlåt för min dåliga uppdatering! Just nu har jag nämligen 3 bloggdesigner på G. En som är till en kompis, en som jag började med för länge sen [när jag fortfarande sålde] men som aldrig blev klar eftersom vi tappade kontakten med varandra, och sedan en till mig själv! Vill verkligen få klart dem så snart som möjligt så därför ägnar jag all min lediga tid åt designerna just nu. Meeen, som en liten kompensation för min frånvaro så tänkte jag börja med en grej här i bloggen. Nämligen mer blogg/photoshoptips! Jag är inte den grymmaste bloggdesignern som existerar direkt, men ett & annat kan jag som jag ju faktiskt kan dela med mig av. Alltid roligt att få reda på någonting nytt! :}

Låter det bra? Först hade jag tänkt "Ett tips om dagen", men herregud! Det skulle bli väldigt många tips och så mycket kan jag inte. Men "Ett tips i veckan" kan jag nog däremot ordna! Låter det som en bra idé tycker ni? Jag fick idén i går faktiskt när jag kom på en väldigt smart sak som lättar upp designandet väldigt mycket!

Puss!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?