Hur kunde hon?
Publicerat den

Jag köpte en bok i dag. Helt oplanerat men den stod liksom och skrek efter mig i hyllan där på ICA. Hur kunde hon? är bokens titel. Av Dana Fowley. Känner ni till den? Jag har hittills bara hunnit till sidan 40, men jag kan redan varna er om att den är hemsk. Så hemsk så hemsk, att man nästan börjar lipa när man läser den. Handlingen? En liten flicka på 5 år som har en sådan otroligt hemsk barndom att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Övergrepp efter övergrepp, både av sin styvpappa, sin mamma (!) och många andra.

Otroligt att det händer. Att det händer i varje stad, i något hem. Någonstans där man absolut inte tror att det händer eftersom ingenting tyder på det. Barn ska inte behöva må så dåligt. Varje barn förtjänar en kram och ingenting hemskt! Detta får mig att vilja bli mördare. Mörda alla jävla idioter som håller på med sånt här!

Jag bli så förbannad.




 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Jag vet ärligt talat inte om jag vågar läsa den där boken :/



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?