Like a prayer
Publicerat den

Life is a mystery, everyone must stand alone. Sitter occh lyssnar lite på Jay Smith som faktiskt är riktigt bra. Älskar den låten!

Såg ni sista avsnittet av Solsidan? Det gjorde jag och jag njöt samtidigt som jag fick vända bort blickan emellanåt. Alltid dessa pinsamma stunder som jag inte riktigt tål! Haha! ^^ Nu är vi inne i en sorglig period då de flesta serier når sitt slut. Även Let's Dance har ju final nästa fredag {har dock inte följt det slaviskt..} Känns alltid lite tråkigt när saker & ting tar slut, men å andra sidan så kommer det ju nytt! Funderar faktiskt på att ge Stockholm-Båstad en chans, vilket jag såg reklam om förut.

Följer ni några serier på tv?


Måste bara säga att jag är lite nöjd över bilden ovan. Försökte verkligen fånga de där envisa små vattendropparna och plötsligt hände det! En liten droppe som mer liknar övre delen av ett vinglas fastnade på min lilla bild, och är nu fast i min blogg för evigt!

Johan ligger hemma med halsont och feber också, fyfan! Hoppas skiten försvinner. Så jobbigt att vara sjuk. Han fick detta istället för vinterkräksjukan antar jag. Krya på dig, älskling!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?