Little lady
Publicerat den

Mnåh! :/
Jag har fortfarande inte vant mig vid tanken på att Sixten inte längre finns här. Varje gång jag går in i mitt rum så tittar jag bort mot byrån där han stod, men där det numera är tomt. Det ekar tomt! Jag saknar dig... :(

Nu i kväll har jag satt på en maskin tvätt och även strukit mina och Julias kläder. Julia somnade så skönt förut, det enda jag behövde göra var att släcka lampan! Det tog på hennes krafter att bada, lilla stumpan!
Här är Julias nya mössa ↓ Mycket bättre än rabdidomössan som inte ens täckte hela hennes öron! :} Visst har hon härliga kläder på sig i dag? Bodyn har hon haft ett tag men det var första gången som hon använde den. Hon passar i starka färger, den lilla damen.


Lilla magen ♥



 Sara&Alwin

Vilken fantastiskt söt flicka du har :)



URL:


 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Sötis :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?