New in
Publicerat den

Hoohoo?
Är det någon hemma? ;}

Tyst och nyktert och svenskt var det här i bloggen i dag. Både från min och er sida! Haft en bloggfri dag och tillbringat mycket tid utomhus i solskenet. Dock var det kallt i dag, jämfört med tidigare dagar i veckan. Min nya design är färdig så tryck F5 om ni inte redan ser den! Vad tycker ni om den? Hiss eller diss? Själv har jag nästan tröttnat redan eftersom jag jag har sett den en miljon gånger när jag har gjort den. Uppdatera & uppdatera, det är det bloggdesign handlar om. -_-

Valde att göra 2 menyer den här gången så att den inte blir så förbaskat lång! Jag vill att det ska vara enkelt att navigera för er och att ni inte ska behöva bläddra i en 100 mil lång meny för att hitta det ni söker. Jag har testat lite i olika skärmupplösningar och på den här datorn gick det bra i alla fall. Vissa av er kanske får scrolla åt sidan för att se, men hoppas att det är lugnt ändå!

Annars då? Njae! Jag sitter här och käkat Lindt Excellence - A touch of sea salt. Den är otrolig! Så himla god!
Hur har er dag varit? :} Tell me!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?