Ni säger att ni är allätare?
Publicerat den

Inom musik menar jag då. Vissa har den tron om sig själva att de kan lyssna på lite av varje vad gäller musik. Frågar någon "Vad lyssnar du på?" så svarar många: "allt möjligt. Jag gillar både det och det och det osv.." Nu vill jag dock motbevisa det här, mohahah... ;}

Lyssna och dö lite inombords! ;}


MAGMA


Mats Morgan


Behold... The Arctopus

Nå? :} Säg inte att ni tyckte om det!!
Tack Johan för att du hjälpte mig att hitta sådanhär fasansfull "musik"! ♥



 Mirre

jag är inte allätare, det tycker jag att man är lite slö om man bara säger så. För man gillar ngt mera än annat =D



jag är indietjej och gillar lite rock och pop. Det kallas Alternative lite min musiksmak

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?