OMG!
Publicerat den

Nu ska ni få höra en grej som jag har retat mig på sedan i söndags. Åååååh jag retar mig så fruktansvääääääääääääääääääääääääääääääääääärt på det!
Det var såhär:

när jag var påväg till den där festen i lördags vid 18tiden så lyssnade jag på radio i bilen. Då gick det en supermegabra låt som jag bara älskade. Jag bestämde mig för att komma ihåg vad den hette, eller vad artisten hette i alla fall, men det gick inte så bra. Det enda som fastnade i min hjärna just då var att artisten, som var en kvinna, började på M. Och något ord i låten började på B.

Vad jag har funderat över detta. Jag har sökt på internet om vad det kan vara för låt, men det är inte särskilt lätt när jag varken har ett låtnamn eller en artist. Det hemska är att jag inte ens minns hur låten går. Jag minns ingenting! Ingen text och ingen melodi. (!!)

I går mailade jag till Rix FM för att förhoppningsvis få något svar på vilka låtar de hade spelat vid den tidpunkten. Dock stämde ingenting överrens med mina fina bokstäver och jag tror att musikchefen tyckte att jag var ett riktigt nöt! Det är jag också, för jag är inte ens säker på vilken radiokanal låten spelades på.

Nu till det oförklarliga: hörde jag ens någon låt? Jag har funderat så pass mycket att jag börjar bli osäker på om det över huvudtaget var någon låt som jag lyssnade på. Men jag satt ju där i bilen och gasade och sjöng så vackert? Hmm, är ett mysterium. Dock är det någonting inom mig som säker att jag måste fortsätta sökandet efter den här låten. Jag kan inte bara strunta i det och gå vidare med mitt liv. Haha.. sorgligt! :')

?



 sofia ejerblom

En vild chansning, är det Melonie Fiona-Monday morning?



URL:


 Melinda - mamma till Julia

Sofia: nej tyvärr! :/ Den hade jag känt igen! Attans att det ska vara så svårt!



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?