Opportunity knocks for every man, but you have to give a woman a ring.
Publicerat den

I dag har jag och Julia varit hos mamma i Skövde på hennes jobb. Vi åt där. I början var lillan lite blyg men efter ett tag så var det full fart! Perfekta korridorer att springa omkring i. :}  S ö t n o s !

I dagarna har jag även hunnit med en bloggdesign till Johanna. Det var den sista designen jag gör på beställning faktiskt! Bara så att ni vet! :} I fortsättningen får det bli utlottningar eller kanske en tävling, vi får se hur det blir och hur mycket tid jag har.

Nu i kväll är det bara bra program! Först ut är Halv åtta hos mig, sedan Familjen Annorlunda och sist ut En unge i minuten. Tjoho, jag kommmer sitta i soffan i kväll kan jag säga!
Hoppas att ni får en fin kväll, pusspuss



 Mirre en daltoka

Jättefin bild och ja, man lär ju ha tid och inspiration att göra massa designers, så det blir ju bra att göra utlottningar då =D



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?