På kärlekens vingar kommer jag till dig för att överlämna ett bud om kärlek. Du är innerligt älskad för den du är.
Publicerat den

De vackra orden fick jag i dag. ♥

Jiiiiiiiiiises vad det blåser! Jag är på riktigt rädd att våra stora björkar framför huset ska välta ner över oss. Stolar flyttas omkring på altanen och sopkvasten knackar mot fönstret på verandan. Jobbigt med blåst, tycker jag!

I dag har varit en trött-hela-dagen-dag. Från det att jag gick en promenad i morse så har jag känt mig sömnig och helt orkeslös. Julia däremot är allt annat än orkeslös. Hon flänger omkring som den vilde hon är, och vet ni, hon har lärt sig en ny grej i dag! Nämligen "varsågod" och "tack så mycket", som jag så fint kallar det. Jag ger henne någonting som hon tar och så säger jag varsågod. Sedan ger hon mig något och då säger jag tack så mycket. Hon hjälpte mig dessutom att lägga tillbaka alla klossar i kartongen, min duktiga tjej! ♥ Ser så fantastiskt ut när hon verkligen förstår vad hon gör.

Jag har faktiskt ingenting mer att säga i dag.
Jo, en grej förresten!
Titta på videon nedan och skriv sedan i en kommentar eller i Bloggsvar vad ni tycker om den. Jag skrattade första gången jag såg den i alla fall! ;} Väldigt fult, lite pinsamt osv, men väldigt kul!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?