Uppdaterad profilbild
Publicerat den

Jag sitter och funderar litegrann.. på framtiden exempelvis. Går allt vägen så lever jag förhoppningsvis ett tag till och kan hinna med både det ena och det andra. Utbilda mig är ju en sådan sak. Jag har faktiskt lagt barnmorska på hyllan ett tag nu eftersom jag kanske inte borde jobba med människor. Är inte så bra på att förstå mig på den rasen alla gången... ;} Skämt åsido så vet väl de flesta av er att jag är djurintresserad. Sjukt djurintresserad och vill de väl! :} Sååå, vad sägs om djursjukskötare? Den utbildningen finns alldeles i närheten av där jag bor och det är ju väldigt passande.

Utbildningen är på 3 år och om jag börjar nästa år så bör jag alltså vara färdig när jag är 24 bast. Om det finns jobb för djursjukskötare är ju en annan femma, men alla former av läkare/skötare borde väl vara bra. Sjuka blir vi ju alla någon gång..

Först på tur nu står ju inläsandet av diverse ämnen i höst. Distans också, riktigt gött! ^^,
Vet inte riktigt vad jag sak ta för några bara, det är ju valfritt för min del eftersom jag har de obligatoriska redan! Psykologi är jag sugen på dock. Kom gärna med förslag på roliga kurser! :}

Haha, en uppdaterad bild på min profilbild! Vi har vuxit båda två, faktiskt! ;} Eller jag har gått ner ett par kg som tur är!




 charlotte

Kul att du funderar på att läsa till djurskötare :) Tänkte också söka dit men det är en hel del som söker så det kan vara tufft att komma in men men..(; Hoppas allt är bra med dig och familjen.



/Charlotte



URL: http://charlottecornell.blogg.se/


 Mirre

Skulle jag också kunna tänka mig att jobba som =D, älskar djur =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Hihi, söt tandsing Julia har i nederkäken ;)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?