Ute på vischan
Publicerat den

I eftermiddags tog vi {jag och Julia} oss en sväng till Malin & Agnes som bor ute på landet. Jag missbrukade ordet mysigt rätt grovt, men jag är verkligen förälskad i allt som har med landet och bondgårdar och hästar att göra! 8 hästar fanns på plats, plus en busig schäfer som gärna ville leka med sin träpinne! Vad gör jag i ett villaområde när man kan bo på landet? Någon gång ska min dröm bli verklighet...

Agnes är född dagen innan Julia, men Julia är större, mohaha. Hon är större än alla, min sötnos! :} Försökte få ett par bilder på de små liven, men det var svårt eftersom de gärna inte sitter still på samma ställe i mer än 1 sekund.


Det kliar i munnen nu när det finns två små gaddar på plats! Fingret är där nästan dygnet runt.

Söta Agnes ↑ Jag längtar tills Julia får hår. :)

Jag måste bara lägga till att Julia numera sköter nästan alla hushållssysslor. Hon diskar och tvättar. Dammsuger gör hon dock inte, för den är hon förbaskat rädd för. Hon storgråter varje gång, tårarna sprutar. Okej hon hjälper till med två saker, det var kanske inte allt. Men mer än vad jag själv gör... ;}

Nu ska jag väcka Julia!
Puss och kram



 Mirre en daltoka

Ohh på landet vill jag bo =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mirre en daltoka

Ja undebrart på landet. ja den filmen ska du allt se =D

krmar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?