“We say we love flowers, yet we pluck them. We say we love trees, yet we cut them down. And people still wonder why some are afraid when told they are loved.”
Publicerat den

Okej, det blev ingen tv. Jag fastnade här, hehe. Det kan vara kul ibland också. Jag glömde nämligen att berätta en annan eventuell hobby som jag tänkte skaffa mig {ursäkta mitt tjat..}. Under min graviditet för över 1 år sedan var jag ju inne på att göra egna smycken, kanske ska jag förverkliga det nu? Jag vill ju inte tro att jag har ett sinne för att skapa, men man kan ju alltid testa. Give it a try, liksom. Tänkte skaffa hem lite material och stansa lite smycken. Bland annat ett halsband till min farmor som fyller nu i slutet av månaden.. Det kan väl vara en bra 66-årspresent? :) Ett halsband från barnbarnet.



 Mirre en daltoka

Kan du tillverka ett till mig, insett att jag har dåligt med smycken =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?