Då var det min tur
Publicerat den

att bli sjuk! Har precis tagit en IPREN och sitter här och äter en clementin i hopp om att jag ska må lite bättre. Trött, kallsvettig, täppt, illamående och magont. Inte så konstigt eftersom Julia varit förkyld i stort sett hela året, och min bror har legat hemma med en förkylning nu också. Så tråkigt bara! Men jag ska bli frisk tills i morrn, det ska jag. Då ska Malin ha fest och den ska jag gå på. Det är ju för fan pinsamt att jag blir sjuk så fort det är en fest på G. Vad är detta egentligen? Huh?

Nåväl, jag satt uppe tills långt in på natten i går {i dag} och skrev på min debattartikel som jag ska skicka in i dag. Tusen tack Therese för all hjälp, utan dig hade det inte gått! :} Du är en klippa!

Trots mitt mående så gick jag nyss en hastig promenad för att dels posta ett brev och dessutom få Julia att somna. Båda sakerna lyckades och nu sover hon ute i sin vagn på verandan. Skönt för henne. Brevet var till min gammelfarmor och det innehöll 2 bilder på Julia samt ett urklipp ur tidningen när Julia fyllde år. Det ska hon nog uppskatta! :} Min gammelfarmor fyller 92 år i år, det är inte illa pinkat av henne att ha barnbarnsbarnbarn. Undrar om jag också kommer få det? Rolig tanke, fast ändå inte på något sätt. Sååå långt in i framtiden vill jag inte tänka. ^^

Nu ska jag finslipa artikeln och sedan skicka in den. Nervöst, men skönt när det är gjort!
Puss på er!

Och återigen GRATTIS till Emelie på 20årsdagen! Nu är tonåren förbi, välkommen in i vuxenlivet :D



 Emelie

Sv: åh vad roligt! =D

Såklart du ska börja!

Det är bara att gå in på panduro hobby också finns det redskap och beskrivningar där! =D



URL: http://emellay.blogg.se/


 Emelie ladylonglegs

Krya på dig finfinfinfiiiiina du! Tack så jättemycket för alla gratulationer, vi måste ses å ta en fika snart eller nåt.. Saknar dig..och julia :)) PUSS



URL: http://ladylonglegs.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?