Fredag den 13 närmar sig
Publicerat den

Sådärja!

Nu har jag skickat in min inlämningsuppgift och gjort mitt närvaroprov. Lika bra att passa på eftersom det i morgon {när det egentligen skulle ha gjorts} är fredag den trettonde! Är ni vidskepliga och tror att 13 betyder otur? ;} Själv kan jag inte direkt säga att den dagen brukar ge mig så mycket otur, men man ska aldrig säga aldrig. Ska ta det försiktigt ute på vägarna i morrn..

På tal om vägar! Har jag sagt hur mycket jag älskar att köra bil? :D
Det är så underbart skönt! Fart ska det vara även om jag såklart kör försiktigt när lillan sitter intill. Är så himla glad för mitt körkort så det är inte sant. Tänk; nästa lördag har jag haft det i 3 månader redan! Synd bara att bensinen inte är helt gratis, men det får det vara värt! Aldrig mer buss!

Förut satte jag upp Julias sänghimmel över hennes säng, så fin! Det är en Fabler från IKEA och jag tror att hon känner sig som en prinsessa.

Haha, hon är så skön på den här bilden! :}

Nu ska jag ta ur tepåsen ur mitt te, det börjar bli sådär beskt och gött ni vet.
Ha en fin kväll ungdomar! Puss



 Mia

sötnos då :)



Beställ en kalender med oss kalenderflickor ;)



kramis



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/


 Sophie mamma till Nellie

Jag har uppkörning denna månaden ;) SÅ jag hoppas det går bra! Har som tur va en tid då de flesta sitter på jobbet, innan lunch. Så jag hoppas det inte är allt för många ute på vägarna ;) haha.Jag älskar med att köra bil. och fort är så kul :)

Nellie har med en sån "fabler" över sin säng :) så himla mysigt. kram på er!



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?