Gud vad billigt!
Publicerat den

Min mobilräkning damp ner i brevlådan i dag och visade att jag var skyldig 460 kr. Wow, det var billigt! Då är det alltså inte för en månad, utan från den 24 januari - 19 april. Väldigt bra tycker jag och jag ser inte alls fram emot hösten då jag ska ta över min brors Iphone 4 och då betala över 300 kr/månaden... Vi får väl se om jag hinner ångra mig, fy bubblan vad dyrt det ska vara med lite telefoni! Men det här var ju billigt i alla fall, och då är jag nöjd med det så länge! :}

Nu ska jag plugga! Bland annat ska jag svara på den här frågan:
Hur definieras psykisk sjukdom respektive psykiskt funktionshinder? Kan man ha en psykisk sjukdom utan att man samtidigt har ett funktionshinder?

Om ni är experter inom området så tar jag gärna emot ett svar! ;}



 Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Vad har du för abonnemang nu då?



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?