Imse vimse spindel..
Publicerat den

God morgon,

äntligen är värmen här! Det var som att gå ut genom dörren och landa i Spanien, nästan i alla fall! ;} Inte det minsta kallt, inte ens i skuggan! Åh! ♥ Julia sover i sin vagn efter att hon somnat i bilen. I och med att jag är sjukt förkyld så orkade jag inte gå en promenad med henne, så bilen fick det bli. Hann bara åka i 3 minuter innan hon somnade, lite lagom! ;} Den lilla luspudeln vaknade kl 5 i morse! Ej ok! Som tur var så fick jag lite vila ändå eftersom mina föräldrar var uppe eftersom de skulle till jobbet. Julia var med dem så länge och roade sig bäst det gick antar jag, kanon!

Den här godingen sitter uppe i duchen. Jag får rysningar...Någon frivillig som vill ta bort den? Jag vågar inte!

Ha en fin dag i värmen!



 Marie- En fotografernade hundtoka

Ohh sicken goding, haha. Den får du ta bort själv, jag gör det ej haha



Ohh jättehärligt väder. Tog en promenad nu ef jobbet, men har lite skallebank så måste vila lite inne innan jag joinar solen

kram



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?