Jahaja, se goddag då
Publicerat den

S j u k t  t r ö t t !

Med växtvärk i det vänstra benet (?) sitter jag nu och skriver det här. Hela kvällen har gått åt till plugg och jag känner väl ungefär såhär: röv. Piss vad tråkigt det är med inlämningar och all jävla källkritik och hej å hå. Jag suger på det och känner inte alls för att plugga vidare utan jag vill börja jobba med en gång. Härligt va? ;} Näe, jag ska väl inte vara sån.. jag skickar helt enkelt in några rader {typ 3000 ord} till lärar'n och hoppas på det bästa. Vad kan hända liksåm? IG i betyg, buhu jag går och dränker mig. Näe, inte alls! IG är jag van vid så jag överlever det. Jävla ämne bara, socialpsykiatri. Har ni hört något så dumt någongång? Okej, ämnet är ok, jag tycker att det är intressant, det erkänner jag. Men det är just alla diskussioner och särskilt källkritiken som ger mig ångest {och tydligen växtvärk också!?}.


Såhär glada var vi förut, happy! :D






 Marie

Hehe glada små fisar =D



Tråkigt att du inte trivs med studierna



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mirjam

Okej tack så mycket! Måste man lämna kontouppgifter i mailet eller skickar hon en faktura? :) och får man en bekräftelse på sin beställning? Jag mailade henne igår men har inte fått något svar. Det är nämligen så att jag tänkte ha den på studenten och vill ju bli försäkrad om att hon fått min beställning :D för övrigt väldigt fin blogg! Kram



URL: http://mirjam.devote.se


 Sara&Alwin

Jag får ännu en gång tacka för en kanonblogg & jösses vad fina ni är!



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?