Julias svamppool
Publicerat den

Åskvärme, och snart kommer åskan. Det har redan mullrat lite här. Då är det datorer avstängda som gäller, i alla fall den stationära. Jag älskar åska, det är helt underbart! Jag har dock aldrig varit med om att den varit särskilt nära eller att någonting har börjat brinna pga. den, det kanske är därför jag fortfarande tycker att den är mysig. Det bästaste är ju att befinna sig i en husvagn under tiden!

För ett tag sedan var ju vi i Ullared, min familj! Där köpte jag en oerhört prisvärd pool till Julia {typ 80 spänn} och den användes för första gången i dag. Fyllde den med ljummet vatten och Julia satt där och plaskade. Dock var den inte riktigt lika uppskattad som jag först trodde. Hon tyckte att det var roligare att läsa den lilla säkerhetslappen som medflöjde. ;} Utan hatt och endast en sko, precis så som mamma vill ha det. Eller inte.. Jag har inte brytt mig om att köpa någon löjlig dräkt till henne heller, badbrallor och en T-shirt duger gott! Sverige är väl inte direkt känt för att ha extrema somrar, så jag tror att det kommer gå bra. Dessutom har ju poolen tak vilket = skugga. :}

Spana in sötisen! ♥

Har varit ute på en liten promenad med Ida och Leo, usch vad varmt! Fast nere vid Vättern var det snarare kallt, så där kom bitterfittorna fram med sitt klagande. Aldrig kan man vara nöjd, haha. ^^ Här hemma är det däremot kokande hetta. Rena rama grytan! Men vi gillar det! Då är inte elen särskilt dyr, när den inte behöva. ;}

Puss & kram!



 Malin

Vad är de för löjligt med en uv-dräkt? Det är väll bättre att var apå den särka sidan så dom inte bränner sig, dom säljer nog itne de i sverige bara för folk ska åka utomlands? Jag har inte tänkt att ha min på Ebba varje dag men när de är som varmast och man ska bada i poolen på hjobadet typ, jag är hellre på den säkra sidan en att hon bränner sig



URL: http://malinpaulssons.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?