Lite bilder bara
Publicerat den

Nu är jag barnfri! Min lilla skatt har rymt iväg med sin morfar för att fira sin gammelfarmor på morsdag! ♥
Vad ska jag hitta på så länge då? Jag har fotat lite och sitter här och lyssnar på musik och njuter av ledigheten. Fast man slutar ju aldrig att tänka på henne! Ständigt nyfiken på hur hon mår..

Buuhuu, jag köpte blommor nu i veckan, pioner, i tron om att de fina varelserna skulle förgylla mitt rum. Fel. 1: de luktar väldigt starkt och i mitt lilla rum kan de inte vara medan vi sover. 2. De är ledsna.
Jag trodde att de skulle kvickna till, men icke. Till och med knoppen ser ledsen ut. :( It makes me sad. Fast jag tycker att bilden på dem blev väldigt bra ändå, alltid något! :}

Nu ska jag städa, ciao! :}



 Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Nja, ibland känns det verkligen och kan göra lite ont när hon rör sig, men oftast är det bara mysigt :) Hon ligger med huvudet neråt redan och jag hoppas verkligen att hon inte vänder på sig till nästa TUL! Helst får hon gärna fixera sig tills dess också ;) haha.



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?